1

سلام

من فاطمه ام

الان که دارم اینو مینویسم شونزده سالمه و یازدهمم رشتمم انسانیه

 

فندومام تو هالیوود:

سویفتی،آرینیتر،سیا لاور،آواتار،کرای بیبی،فن کنن گری

 

تو موسیقی لاتین:

جی بلوین 

 

تو کیپاپ:

آرمی،وانس،میدزی،استی،انجین،موآ،هایس کریم،کپلیان

 

بایسام:

شوگا،چه یونگ،لیا،هیونجین،نیکی،بومگیو،هایس کریم هم که فن سولوییست لی های عه،هیکارو

 

به اون یکی وبم هم سر بزنید جیگراlaugh

 

امیدوارم بتونم سرگرمتون کنم و دوستای خوبی پیدا کنم

 

 

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

فرست *-*

 

+ اینجا بیشتریا مشکلی با فرست کامنت و سکند کامنت و اینا ندارن.. اصولا یه جایزه هم میدن D: (عکس آیدل و اینا)

جایزه‌مو بده •-•

چجوری اخهههه 😂😂😂😂💔💔💔💔
تو اول قشنگ همه چیو یادم بده من کل گالریمو تقدیمت میکنم

واتسپ گفتم که چجوری آپلود کنی.. "-"

آپلود کن دوباره واتسپ بگم اینور چجوری بذاری D:

نژدیمسوستسمصوص
چقدر سختهههه 
نوموخام اصن
هرچی بود میدم خودت آپلود کنی🤣

خب پس حالا که اینطور شد کلیک کن اینجا

خودم اپلود کنم جایزه‌ی خودمو مثلا؟ :")

 

چقد گوگولیههه یتسااسنسنسنشم TT

خیخیخی
دیگه بلد شودم 😗

هااااای فاطمه شی

من روبی ام 

14 سالمه و مولتی فن و اوتاکو هستمممم

از آشنایی باهات خوشبختم گل*-*
تو چه فندومایی هستی؟

منم همینطور*-*

نزدیک 40 تا گروه فنم همشو بگم@-@؟

اگه دوست داشتی :>

خب بسم الله

بنگتن، اکسو، انسیتی، سوپرام، پنتاگون، تی اکس تی، انهایپن، اسکیز، گاتسون، شاینی، ایتیز، اِیس، واناس، ویکتن، دی وانس، لونا، ایتزی، دریم کچر، وینر، د بویز، اونلی وان آف، آن ان آف، آیکان، وانوی، ان فلاینگ، د رز، ایکس دینری هیروز، دی سیکس، استیسی، اس اف ناین، مانستا ایکس...دیگه یادم نمیاد-_-

پشمام:)))))
ولی چقدر اهل دلیییی
هم میتونم ملی باهات عر بزنم و فنگرلی کنم هم میتونم ازت توی سیزنی و فن اکسدیز شدن کمک بگیرم:*

حیحیحی^•^

بله بله:″)))))

برای انسیتی میتونی بیای وب خودم midnight--blue.blog.ir

برای اکسدیز هم، درخدمتم xdinary-heroes.blog.ir

ممنونم🥰

سلاممممممم

من آیلینم، 15 سالمه و دهم تجربیممم

لعنت بهش من عاشق انسانیم-

فندومای کیپاپمون باهم یکیه کههههههه

مال من خیلی بیشترم هست البته-

سلااامممم
خوشبختم از آشنایی باهات گلللل
دیگه تو چه فندومایی هستی؟
من میخواستم فن NCT,MCND,MIRAE,XDINARY HEROES هم بشم سرم شلوغ شد ولی🤣💔
یعنی حتی فن کپلر هم هستی؟*-*

می تووووووووووو

وای زیادن..اینجا همشو نوشتمxD

ولی فندومای اولم گرلز جنریشن، پنتاگون، لونا، استری کیدز، بلک پینک، انسیتی و جی آیدلن

بقیه ام به جای خودشون برام عزیزن:")

عا البته آرمی نیستم"-" قبلا بودم الان فقط سپ شیپریش برام مونده-

نشیکندس انسیتی>>>>>>>

من از قسمت اول گرلز پلنت هر هفته تا خرخره به تاپ ناینم رای میدادم بعد میپرسی فن کپلرم هستم؟ آفکورس که هستمم

اگه بگم کوفتت شه نارحت میشی؟
یونیورس رو گوشی من اجرا نشد نتونستم هیچ رایی بدمT_T

یه چیزی این خاله آیلین ما یومارک شیپره میخواد یومارک شیپرت کنه یه وقت به سرت نزنه یومارک شیپ کنی مارکهیوک و یووین ار ریل بای.

من حالا فعلا مارک و تیونگ و جانی و لوکاس رو میشناسم فقط
اعضا رو یاد بگیرم شیپ پیشکش🤣

فقط یومارک نشیپ جان من"-"

سعی میکنم🤣✌🏻
جونت سلامت

عررر یونگی لاور مث من :")

وعیییییی *-*
شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۲۱:۱۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

آیسا

11 سال و 11 ماهxD

اکسوال، اگاسه، کارات، وانابل، روای، فنتسی، وانس، بلینک، و فن شاینی که اسم فندومش رو نمیدونم:"/..سوپرامم که اسم فندوم نداره:"

البته فندوم اصلیم اکسوال و کاراته:>

خوشبختممممD:

خوشبختم کیوتکککک
وانابل و روای نمیدونم برای کیه
شاینی هم میشه shawol که ترکیب shiee world عه
فنتسی میشه اس اف ناین؟
شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

وانابل مال واناوان خدا بیامرزه که دیسبند شده:"

روایم ماله وی ایه..کلیک

اونو تو نتم دیدم..تلفظش رو نمیدونم

یس اس اف ناین

بسی جالب
گروهارو میشناختم اسم فندوماشونو بلد نبودم ^^

هایییی

ترنمم 16 سالم دهم تجربی 

فک نکنم بشه اسمم مولتی فن گذاشت فنه 5 تا گروهم ولی گروه خیلی زیاد میشناسم و حقیقتا فرقی نداره از قبل بشناسم یا تازه همون موقع اشنا بشم من در هر صورت پایه عر زدن و فنگرلی کردن هستم XD یه سال و نیمم هست ک کیپاپرم 

خوشبختم ^^

سلام گوگولییی
عههه منم یک سال و نیمه کیپاپرمممم
يكشنبه ۳ بهمن ۰۰ , ۰۱:۰۶ ᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

سلام^_^

منم مائده ام ۱۶ سالمه 

دوساله کیپاپرم

مولتی فنم 

بی تی اس، اکسو، بلک پینک، مامامو، جی ایدل، ایتزی، دریم کچر، ایتیز، استری کیدز، اکساید، اسپا،ترژر، لونا، ترای بی، کارد، توایس، کپلر، تی اکس تی، اورگلو، پرپل کیس، براو گرلز، منستا ایکس، سوپر جونیور، گات سون،چونگها،لی های،الکسا و... یه حسی میگه چندتارو جا انداختم😂

تو غیر کیپاپیا هم اوا مکس، سیا، داریا، ریحانا و محسن چاوشی و محسن یگانه 😂

خوشوقتم💙

 

سلام گلل
خوشبختم
عررررر هایس کریم*-*

های من مولتی فنم پانته آ اسممه خوشبختم^^

سلامم
خوشبختم 

هایی من نگارممممم*-*

من سوییفتی ام، سیالاورم، سلنیترم، طرفدار ریانا، هالزی، بیلی هم هستم*-*

 

سلامممم
خوشبختم 
عررررر دوبار هم فندومی هستیم

خودایاااا از وقتی وبو زدی من توش بودم ، اون اوایل یه خبر از تو ویورس گذاشتی در مورد انهایپمن که مسلمونا بخاطر گردنبند گردنش مرد انتقاد قرارش دادن :|

 

چطوری قانومی؟!

کسی که سین زد آنیه-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan