20

بهترین بخش استن کردن یک گروه گرفتن سلفی های دو/چند نفره تولدیه

TT TT TT TT

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

اون گل توی چسبه.. TT

این یه جور آیتم فشنه چیز کمیابی عم نیس
اما رو صورت جونگوونم جور دیگه ای گشنگه^^

نمیدونم زیباست هرچی هست TT

یدونه از این گل توی چشبا میخوام بذارم پروفم TT

چرا مامانم نمیذاره عکس آیدل بذارم پروفایلم.......

مامان منم اوایل به فنگرلی کردنم برای پسرا حساس بود
کم کم عادیش کردم الان جلوش یهو خر میشم قربون صدقه میرم میخنده😂

موهای جونگوون فقط XDDD

ولی سونو مو صورتی از کراشام باقی میمونه 

ولی چرا انقدر فتوشاتای زخم و زیلی جذابنTT

هروقت این راز بزرگ کشف کردی به منم بگو 

یه مدت عکس گروهی زخم و زیریشون که نیکی توش تیرکمون دستش بو بکگراند لب تاپم بود روحم جلا میومد هروقت میدیدمش

واییی بهترین توصیف برای حسی که از دیدنشون به ادم دست میده

زیبایی تا کجا

تا مارو سکته ندن ولمون نمیکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan