34

خانمی که در تصویر مشاهده میکنید یک انجین هستن که از بس انجین بودن وسط دسته گل عروسیشون لایت استیک انهایپن گذاشتن :`>

پ.ن: آقای داماد هم برای هدیه به عروس خانم تمامی آلبوم های انهایپن از تمامی ورژن هاش رو دادن :]

پ.ن۲: خواهرم هَوویی چیزی نمیخوای؟

قول میدم ظرفارم بشورم😭🤧

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

اولین ازدواجی که ازش خوشم اومد :"

یکی  رو دیدم عروس و داماد باهم رقص داینمایت بی تی اسو کاور کردن

کاش دوماده عموم بودXDDDDDD

من که میخام برم هووش بشم🤭

دوماده رو به عنوان عموم بدن بهم من راضیمTT

😂😭

از همین دامادا ورژن دختر و بی تی اسشو بدین ببرم "-"

امر دیگه؟"-"

هیچی همین XD

اقا جواب این چرا نیومده بود
در جواب نوشته بودم محص :}

منم یه عروسی رو دیدم از این باحجابا بود داشت کیک ایت میرقصید با کل فامیلشTT

اقااا لک اک مارو اشتباه انداخته ما جامون اونجا بوده😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan