36

اقا من یک هفته و خورده ای پیش فهمیدم تعداد پستایی که میشه تو بیان کوفتی گذاشت محدوده

این مسئله و البته کمبود ایده و صد البتههه گشادی دست به دست هم دادن که من ده روزی اینجا پست نذارم😂

و همچنان بی ایده بودم ولی این عکسو تو گپ چت استیا تو تلگرام دیدم دلم نیومد شمارو بی نصیب کنم

پسر کیوتم*-*

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

لباش چقد خوشرنگه XD

*-*

بیان کلا سرتاپا محدوده"-"

خیلی بدههههه
من خیلی وقت پیش تو میهن بلاگ خدا بیامرز وب داشتم
اونجا فوق العاده بود
ینی وقتی فهمیدم از کار افتاده خیلی ناراحت شدم

البته فاطمه فک کنم اگه الان ادرس وب میهن بلاگتو سرچ کنی بیاد بالا..

نه هرچی تو میهن بلاگ بزنی میگه میهن بلاگ بسته شدو فلان

@اوما ایمی

لبای هیونجین، جزو اون دسته لب هاس که حسرت چشیدن و بوس کردنش حتما روی دلم میمونه!!! و خوشحالم که میدونی دخترت چقد منحرف تشریف داره!! من کینک لب هیون دارم...

چشمم روشن

میهن بلاگ یه چیز دیگ بود اصلاTT

خیلی بی محدود بود

جوشم خیلی خوب بودTT

واییی داغ دلم تازه شددد😭

نمیدونم..

 

#روبی

باشه ولی منم اگه میتونستم لبای دوست دختر آیندمو بسازم حتما رخشو میذاشتم لبای جیمین رنگشو میذاشتم لباس این گل پسرمون.. TT

چقد میدی اسکرین شاتو برای مامانت نفرستم؟
میدونی که شمارشو دارم😂

ایمی

چشمم روشن"-"

دیگ چیا؟"-"

خیلی محص شده اصلا

بیا دوتایی عر بزنیم😭😭😭

 

 

ایمی محص"-"

*عر زدن تو بغلت😭😭😭😭

*بخل کردنت

رئیس جدید میهن بلاگ که نتونست ادارش کنه خیلی محصه😭😭

همیشه همینههه
مدیریت که عوض میشه به همه چی گوه زده میشه

تا آخر عمرت غذاتو توی ماینکرفت تامین میکنم D:

 

#اوما

خب من که به هر حال قراره کیس داشته باشم-

من کریتیو بازی میکنم سید🤣🤣🤣🤣

ولی خیلی حیف بود از همه سرورا معروف تر بودTT

 

 

ایمی

اون که بله ولی

شرم حیات کو دختر؟XD

خیلی خیلی حیف بود🥺
من فقط نمیفهمم چرا بلاگفای مزخرف انقدر معروفه 

اصلا اسکرین شات پیامای خودتو میفرستم واسه مامانت =-=

 

#اوما

شرم چیه.. حیا چیه ●^●

منم همینطور*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan