44

فردا کامبک انهایپنه

تایتل ترک ژانر شیکاگو دریل داره و این اولین باریه که قراره یک آهنگ کیپاپ به این سبک منتشر بشه

سبکی که زیاد بین مردم کره محبوب نیست

این که کمپانی به گروهی که دو سال هم نیست دبیو کرده چنین سبکی رو میده جالبه

بیلیفت میدونه چه گنجینه ای دارهو به خوبی هم ازش استفاده میکنه و قدرشونو میدونه

مطمئنم فردا اتفاقای خوبی میوفته

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌
يكشنبه ۱۲ تیر ۰۱ , ۱۶:۱۸ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

خاله فاطمهههههه

جانممم
يكشنبه ۱۲ تیر ۰۱ , ۱۶:۱۹ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

چقدر کامبک در کامبکه وای

اره مال ایتزی هم نزدیکه 😅
يكشنبه ۱۲ تیر ۰۱ , ۱۶:۲۰ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

میص یووووو

ایتزی هم هست،سوپرجونیورم هست😭😂

عزیزمممم
منم دلم برای توی مهربون شیرین تنگ شده بود*-*
تو بیان پست گذاشتن سختمه
تنبلیم میاد برم آپلود کنم🤣
يكشنبه ۱۲ تیر ۰۱ , ۱۶:۲۲ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

نسوینیای جیخ

اپلود نکن خب😂

چجوری عکس مکس بذارم پس🤣🤣

فاطمه بانوووووو

تولدت مبارکککککک

امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی❤

وایییییی مرسی  عزیزمممممممم
تو از کجا میدونی🥲
يكشنبه ۱۲ تیر ۰۱ , ۱۷:۲۴ 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

خب نزارXD

وایXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan