45

سلاممم

نمیدونم من و اینجارو یادتون هست یا نه XD

اینروزا سخت مشغولم با کنکور و نمیرسم به بیان اصلا

حتی خبرارو پنج شیش روز یبار چک میکنم

به میزان شانس خودم اونجا پی بردم که اسکیز و انها هم اینتر اکشن داشتن و من نتونستم اینجا فنگرلی کنم

زندگیم اصلا یه شکل جدید گرفته

دعا کنید بتونم با موفقیت این دوره رو پست سر بذارم

ربط عکس به متن: 1000/10

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۱۵:۱۹ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

فقط یه پستی گذاشتم که یه پستی گذاشته باشم

خاله"))))))))))))))))

♡🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan