46

سلام سلام

این پستو براتون تو بیمارستان میذارم

چیزی نیست نگران نباشید

یه سکته قلبی کوچولوعه

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

سکته قلبی چرااا

بلاخره یه عکس از انها و اسکیز باهم
حالا درسته فقط استرالیا لاینه ولی برای شروع همینم خوبهTT
شنبه ۱۹ شهریور ۰۱ , ۲۰:۳۷ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

به امید عکس پونزده نفرشون

شنبه ۱۹ شهریور ۰۱ , ۲۰:۳۸ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

واو برند امیری

جان؟
عاهان عاهان فهمیدم

ارههه ولی ترسیدم فکر کردم واقعنی سکته قلبی داری

کیوت😍🤣

خالههههههههههههههه

عر فدات شممممممممم

بقثزهرحیظسثخ خطیس

میص یووووووووووو

نشی عشقم حیفی
چقد تو خوبی 🥺💜

خوبی از خودتهههه")

چه خبرااااااا خوبیی؟

تو خودت خوبی که منو خوب میبینی
سلامتی
مگه میشه با تو حرف زد و خوب نبود؟
خودت چطوری؟

ب0رهظی0حخرظ")

یتخهبرظیخهبر عررررر

خاله حق نداره به این روش منو اکلیلی کنیییTTTT

خوبم مرسییی

نسسمسم🤣🤣🥺💜
خداروشکر همیشه خوب باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan