48

سلام سلام

امروز تولد ان کیز منه

باورم نمیشه یکسال گذشته 

دوستای خوبی تو این مدت و اینجا پیدا کردم و برام ارزشمندن

با اینکه هیچ کاری براشون نکردم در حقم بار ها و بارها محبت کردن

دوستایی که اینجا دارم و خاطراتی که اینجا دارم کمن ولی برام ارزشمندن

امسال کنکورو میترکونم از تیر بیشتر میام پیشتون

قول میدم♡

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌
يكشنبه ۲ بهمن ۰۱ , ۰۱:۰۱ سایه های بیداری

عرض ادب 

 

تولدتان مبارک فاطمه خانم 

شرمنده که دست خالی خدمت رسیدم 

آخه من که نمی دونستم روز تولدتان هست 

ولی قول میدهم اگر سال دیگه زنده بودم ، دست پر بیام . 

برایتان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم 

همچنین برای موفقیت در کنکور 

شاد و سرافراز باشید دختر هالیوودی 

سلام
ممنون  از محبتتون راستش سالگرد وبلاگمه نه تولد خودم
به هر حال ممنون از پیام محبت آمیزتون♡
يكشنبه ۲ بهمن ۰۱ , ۱۴:۴۴ سایه های بیداری

با احترام 

گویا بیش از حد پیر شدم دیگه 

خدا رحمتم کند 

بچۀ خوبی بودم 

ولی قول میدهم باقی عمرم را مدام هویج بخورم 

پیری به جهنم 

این کوری چشمها را چه کنم ؟ 

.

.

یک سالگی وبلاگتان مبارک 

این یکی را نیازی نیست که یک سال صبر کنم برای کادو و هدیه 

چند خطی برایتان می نویسم و تقدیم می کنم 

فقط نمیدونم چی دوست دارید که در مورد اون بنویسم 

میشه راهنمایی بفرمائید 

سپاسگزارم 

سلام مجدد
همین برام خیلی ارزشمند بود
ازتون ممنونم
اگر شما نبودید حس میکردم نامرئی شدم😂💔
يكشنبه ۲ بهمن ۰۱ , ۱۷:۳۳ سایه های بیداری

خواهش میکنم 

خوشحالم که شاد و سر حال هستید 

.

.

اون بالا دیدم مرقوم فرمودید : کلاس یازدهم - علوم انسانی 

خب پس سرو کارتان یه جورایی با ادبیات و شعر هم هست 

اگر نوع شعر خاصی را دنبال میکنید و دوست دارید 

بفرمائید 

ببینم شعر خاص و دلنشینی میتونم براتون پیدا کنم 

تا تقدیمتان کنم 

خدا را چه دیدی ؟

شایدم خودم چند خطی ، خط خطی کردم برایتان . 

قبوله ؟ 

از اون موقع یکسال گذشته و من الان دوازهمم و دم کنکوری
بله اتفاقا از وقتی وارد دبیرستان شدم چون بیشتر با شعر و ادبیات سر و کار داشتم واقعا علاقه‌مند شدم
و چون تازه با دنیای شگفت انگیز ادبیات دارم آشنا میشم نوع خاصی مد نظر ندارم و از هر چیزی استقبال میکنم
ممنون
دوشنبه ۳ بهمن ۰۱ , ۲۲:۵۴ سایه های بیداری

این یعنی ، انتخاب متن ، به عهدۀ خودم ؟

یا برم پی کارم ؟ 

کدام ؟ 

کسی که سین زد آنیه-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan