18

باغ پر از گل انجینا،تولدت مبارک 

یه روزی میام فن ساینت و بهت کلی کادوی خوشگل میدم :>♡

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۰۹:۲۶ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

راستی 

اسمش جونگوون عه که به کره ای یعنی باغ

گفتم شاید شیوه تبریکم عجیب بوده باشه براتون

گوگولی مادرررر

انگار همین دو روز پیش بود که توی آپ لاین گروه دبیو آیلند معرفی شدTT (من چقد آیلند رو دیدم مثلا:/)

تولدش مبارک:″)))

منم ندیدم 😆
از ارای درانک-دیزد انیجنم

من از همون اولی که آیلند تموم شد، فن شدم‌... یعنی میشه 18 سپتامبر که قسمت آخر اومد~

عخیییی
از کی استی شدی؟
من روزی که تصمیم گرفتم استی بشم اولین تیزر موزیک ویدیو بک دور اومد😂

من...روز تولد سونگمین استی شدم. 2 سال پیش تقریبا~ دقیقا چند روز قبلشم یعنی...روز تولد جیسونگ آلبوم این لایف اومد⁦ಥ‿ಥ⁩

سالگرد استی شدنم با تولد بایسم یکیه:″) *وی او تی 9 تشریف دارد*

اخییی چه گشنگ😍
اکلیلی شودم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan