23

طریقه صحیح نگهداری از تِگی

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌
يكشنبه ۲۴ بهمن ۰۰ , ۰۹:۳۹ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

فقط استیکرای رو چمدونش

من از اینا میخوااااااااااااااااااااااااااااااااامTTTTTT

من نیزTT

به مامانم اسکیزو هارو نشون دادم میگه چقد خوشگله، از کجا میشه خریدش کادو ولنتاین براتون بگیرم. و خواهرم بهش گفت: مامان...اینا اصن تو ایران پیدا نمیشه:(

مامانم: عه حیف شد میخواستم براتون بخرمش

من:...

من دلم BT21 موخاد

گینبنیتنزترمرترTT

😞

من فاکسی آی ان و لیبیت و جینرت و مهم تر از همه ممممههههممممم تتتتررررر اااااززززز ههههممممهههههه وولف چان میخوام:″)

من لایت استیک میخوااااااام

نمیدونم چیه اینا.. ولی من به لایت استیک هم راضیم..

اصن من یه روز فرست کیسمو با لایک استیک فاکینگ خوشگل تی اکس تی میرم TT

عروسک کاراکتر های رسمی استری کیدز
اینم مال چانگبینه

نه از اینا نه لایت استیک میخوام~

من مرچای لباسی انهایپنو موخااام

چیه اونا •-• ؟

بنگر    این یکی رو هم بنگر
بکش پایین پایینیارم ببینی 
خعلییی خوبن
تاحالا مرچ به خفنی مال انها ندیده بودممم

برو واتسپ محص TT

عه لباس "-" D:

اللن میام واتساپ برات یه توضیح مشتی از مرج میدم با ویس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan