29

زیارت همگی قبول 

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

اگه فیلترت نکردن آخرش XD

حسمسمسنس🤣🤣🤣🤣
میرم ابزار بلاگ نویسی خودمو راه میندازم اصلا
En-kz.fatiblog.ir

فاطی بلاگ........ XDDDDDDD

یاه یاه یاه

داریم جدی میگیم

لای رفیقام بودم شما فرندز میدیدن

دارم اونی که اون شب برات فرستادمو گوش میدم*

هاع؟

کدوم خیابوتو میگی؟ شانزلیزه؟

تنها خطرشم اینه که روت شام بریزه 🗿

با کی داری حرف میزنی 

گوچیتم میکنه خش خش خش

میام بیرون رومه چشم چشم چشم

اهنگه؟

انقد دانتنی (؟!) آدم جلوت گاف نمیده 🗿

خدا تو را شفا میدهد؟نمیدانم

آخه نمیشه گفت "ایمی" به کم قانعست 🗿

ایمی اگه به کم قانع بود ددیش من نبودم

زاستی
از روزی که فهمیدم نمیدونی پروفت کیه دیگه اون ادم قبل نشدم

موهای جونگیون.....................

خیلی جیگر شده بیشرف🥺

من این بایسو نمیخوام خدافس

قلبمون تحملشو نداره

آهنگ برات میفرستم گوش نمیدی؟

دیشب برگات ریخته بود از اینکه میگفت این ۸ ماهه چندتا چیزه چیزیدم..

گوش دادم ولی بعضیاشو خوشم نیومد کامل گوش ندادم

یگواندیاندیاندینادخدی دخترم عکسشو داد گفت بیا بذار پروفت XDDDDD

حله سید

برگام چقد غلط املایی 🗿

کوبص دست شدی رفت

ببین حالا هی بگو ددی فک میکنن زید/ضیدتم 🗿

زیدم نیستی بیبی منی

وان

دونت پیک آپ ده فون

تو دونت لت هیم این

تری

دونت بی افرید

وسطاش سریع خوند نتونستم بنویسم.. ولی یه جاش یه آندر هیم گفت 🗿

سنسنمسمسسمسپ
منحرف مایند

آپاااااااا *-*

جاااان*-*

ولی واقعا آندر هیم رو واضح‌تر از قسمتای دیگه میگه..

ارههههه😂😂😭

بیا واتسپ.. اینا باز روزه‌ی سکوت گرفتن "-"

طفننفطبتطبتطفتط

الله اکبر

جی وای پی نیست رهبر

جانم فدای ....

ولی خدایی این چی بود :|

باعث تغییر در گرایشم شد🤧
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan