3

شاتای پسرم برای dazed korea

 

🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

 

 

 

 

 

 

  • زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

شما دوست اوما ایمی ای0-0؟

بلی^^

عه پس اشنا بشیم*-*

بله حتما ^^

من آنی ام و 12 سالمه

شما هم فاطمه ای درست*-*؟

بلی
خوشبختم از آشنایی باهات

همچنین*-*

😘

من برای این عکسا میمیرم:)

 

#یومارک_ایز_ریل

 

یا علیییی توروقرآن دعوا نکنین😂😂😂

نمیدونم چرا همه تو بیان، غیر از منو آیلین اونی مارکهیوک شیپرن😶

نه دعوا نکنییم😂😂

شایدم باید قبول کنید یومارک ایز نات ریل😈🤣🤣🤣🤣🤣

#الماس

مارکهیوک ریل تره گودابز

دارید گیجم میکنید شیطونا

یه سوااااال

بک گراند پستاتو سفید بزارم بمونه یا تغییر رنگ بدمش؟

هرین سمذ،اسنذضنذسعزضمدن سحدسکوس
چه جیگر شوده وبمممممممم
دستت درد نکنههههههه
خسته نباشییی
مرسی همین خوبه
حس میکنم رنگ دیگه ای باشه هم خوندن متنا سخت میشه هم دیگه خیلی شلوغ میشه

حیحیحی"-"

خوشحالم خوشت اومده")

ممنوننننن

میسییییی

اوکی پس*-*

اوکی*-*

خیلی لطف کردی🥺🥺🥺

نفس عمیییییق*

 

#آنی

آره مارکهیوک ریله ولی یوتا اوپای مارکه و وقتی مارک داشت خودشو جر میداد تا یه کلمهه رو به یوتایی که هدفون تو گوششه بگه یوتا داشت واضحا باهاش لاس میزد و وقتی یوتا رو لایو بود همش داشت به در و دیوارو اینا نگاه میکرد چون مارک اونجا بود و انگار که مارک یوتا رو بیبی صدا کرد؛ کاری که مارک تا به حال با هچان نکرده و یوتا با وین وین:>

پس دانیونگ (داهیون و پارک جینونگ) هم ریله چون داهیون خودشو پاره کرد جینیونگ تو اون بازی تشخیص بده کلمرو *-*

# روبی

آنی و کوفت"-"

اگه دیگه بهت گفتم الماسTT

Keep calm and ship Dahnyoung

چقد اینجا خوشگل شده.. TTTTTTTTT

 

#روبی

من یومارکهیوک شیپ میکنم.. "-"

دانیونگ شیپ کنین همه 

#روبی

.........میشه اون مومنتی که گفتی رو بهم ازش لینکی فیلمی چیزی بدی اگه داری؟..

ول کن اونو
داهیون و جینیونگ رو بچسب خاهر

نه یومارکهیوک TT

این بهش میخوره یه شیپ سه نفره باشه
درست حدس زدم؟

نه یومارکهیوک •-•

 

آره ۳ نفره‌ست D: دیدم موندم بین شوکو اونی و آیلین.. دیدم هم مومنت یومارک زیاد دارن هم مارکهیوک.. به این نتیجه رسیدم یومارکهیوک ریل تره TT

تو مرحله جدیدی از نبوغ رو آنلاک کردی 

اصن میبینی چقد ماهم؟ TT

بله بله💕💕

وای عر :")

نه نه، مارک داشت سعی میکرد کلمه رو بگه اما یوتا داشت بوس میفرستاد و چشمک میزد بهش!! اما جینیونگ اینکارو نکرد که!!!

 

# آنی

هه!!

 

#اوما ایمی

یومارکهیوک چه سمیه دیگههههXDDDDD؟؟؟

کدومشون؟؟ من 3 تا مومنت نام بردم!!

من که گوزپیچ شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

EN-KZ

Enhypen & Stray kids

엔하이픈♡스트레이기즈
Enhypen ♡Stray kids
من فاطمه ام
یه هالیوود لاور و کیپاپر مولتی فن
از بین میلیارد ها آرتیستی که دنبال میکنم انهایپن و اسکیز رو انتخاب کردم که اینجا براشون فنگرلی کنم`~`
اسم وب رو بخونید اِنکیز
Designed By Erfan Powered by Bayan